Dacă poți să-ți faci prospectul să se simtă ca un expert atunci aceștia se vor simți mult mai încrezători să cumpere de la tine.
O strategie bazată pe frică, ce creează dubii, este una ciudată care nu are șanse sigure de reușită din punct de vedere al motivării prospectului. În schimb, este bine să nu folosești cuvinte negative în comunicarea cu prospecții tăi și să le oferi doar energie pozitivă.
2. Creează un nou cadru de muncă
Un marketing făcut cu cap nu are scopul de a schimba percepția oamenilor asupra unei companii. Un marketing făcut cu cap se concentrează asupra creării unui cadru de muncă favorabil, unde produsele sau serviciile pot fi evaluate de oameni.
Abordarea tradițională de a vinde un produs sau serviciu se concentrează pe caracteristicile și beneficiile soluției, și totodată pe motivele pentru care este mai bun, mai rapid, mai ieftin decât la competiție.
În schimb, ar trebui să se pună accent pe experiența pe care o oferă și pe felul în care va aduce valoare consumatorului.
3. Învață-l și pe portar
Dacă ne uităm la cel mai popular sport, fotbalul, putem vedea că portarul are un rol ceva mai diferit de restul echipei, cu o responsabilitate foarte mare.
Ei bine, și în lumea consumatorilor s-ar putea să existe „portari”, care să aibă responsabilități diferite și perspectiva lor asupra lucrurilor să fie diferită. Acei oameni trebuie implicați la egalitate cu toți ceilalți, astfel încât să existe coeziune, să se formeze o comunitate.
4. Comunicarea secvențială
Având în vedere ce spunea Seth Godin, marketingul este ca o întâlnire: transformă străinii în prieteni, iar prietenii în clienți de-o viață.
Tratează-ți procesul vânzării ca o serie de interacțiuni care vor crește în timp și care te vor ajuta să dezvolți relații de durată. Dezvoltă o serie de procedee de comunicare secvențială și tratează-ți potențialii cumpărători ca și cum ți-ar fi cei mai buni prieteni.